Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T20:12:02+01:00
P=ah
P=6cm*12cm
P=72cm²

72cm²/10cm=7,2cm

Odp. Druga wysokość ma długość 7,2 cm
27 4 27
2009-11-27T20:43:30+01:00
Boki równoległoboku mają 10cm i 12cm, a krótsza wysokość ma 6cm. Oblicz drugą wysokość.

Pole=ah
Pole=6*12
Pole=72cm²

72cm²:10cm=7,2cm
Odp:Druga wysokosc wynosi 7,2 cm
19 4 19
2009-11-27T22:16:21+01:00
Boki równoległoboku mają 10cm i 12cm, a krótsza wysokość ma 6cm. Oblicz drugą wysokość.

a=12cm
b=10cm
h=6cm
P=ah
P=6*12
P=72cm²
P=bh₂
72=10*h₂
h₂=72:10=7,2cm

Odp. Druga wysokość ma długość 7,2 cm
19 4 19