Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T20:16:53+01:00
Mój dom jest przepiękny. Mam w nim wszystko, czego potrzebuję. Jest w nim salon, kuchnia, łazienka i wiele innych pokoi. Jest duży, chociaż tak nie wygląda. Wszystkie pokoje są wszechstronne i czyste. Mój dom ma także wiele piwnicę, w której często przesiaduję, kiedy chcę pobyć sam lub pomajsterkować. Dom jest zadbany i ładnie się prezentuje na zewnątrz jak i w środku. Ściany są pomalowane na żywe, wyraziste kolory, więc dom daje poczusie radości i bezpieczeństwa. Mam też kominek, który w zimowe dni ogrzewa cały salon i część przedpokoju. Warto także dodać, że niedawno tata ukończył remont w moim pokoju. Jest on teraz świetnym miejscem do nauki. Jestem bardzo dumny z mojego domu.
8 4 8
2009-11-27T20:42:08+01:00
Mój dom jest mały, zbudowasny z cegieł. Wejście główne jest z przodu domu . Do holu wchodzi się przez ganek. Po prawej stronie korytarzu jest kuchnia, łazienka i jadalnia. Po lewej stronie są 2 sypialnie i salon. W tylnej częsci jest piwnica i kotłownia.Na drugim pietrze jest strych.
9 3 9