Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T20:17:59+01:00
Afryka-Etiopia,Sudan,Czad,Mali,Somalia,Mozabik,Ghana.
Azja-Bangladesz,Kambodża,Indie,Indonezja.
Ameryka Północna i środkowa- Peru, Boliwia, Ekwador, Haiti, Nikaragua.

Można im zapobiec organizując zbiórki żywności, biorąc żywność z miejsc, gdzie są ich nadwyżki.
1 5 1
2009-11-27T21:17:21+01:00
Brakuje żywności głównie w :Afryce,Mozabiku,
Kambodży,Indiach oraz w Indonezji.

Można temu zapobiec organizując pomoce żywnościowe tj. zbiórki żywności. Wtedy można uzbierać najpotrzebniejsze produkty długoterminowe i wysłać w te kraje.