Temat zadania to "Moje wymarzone Spa". Trzeba napisać, że oferujemy usługi take, takie i takie, ośrodek jest położony w górach w pięknym i cichym miejscu, mamy dużo klientów, wszystkie zabiegi są bardzo atrakcyjne pod względem ceny i jakości i takie tam. Około 10 - 15 zdań. Wybiorę najlepszą! Oczywiście ma być po polsku i po angielsku.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T20:27:03+01:00
Moje wymarzone spa .
moim marzeniem od zawsze było założenie spa . I w końcu mi się udało . Moje spa jest położone w górach, bardzo malowniczym i cichym idealnym na spa miejscu . W ofercie mamy zabiegi przede wszystkim odprężające . Posiadamy saunę i najlepszych masażystów w Polsce . Nasze zabiegi są najwyższej klasy i co najważniejsze są tanie .Myślisz że to nie prawda ? Sprawdź sam ! A jak wyjdziesz ze spa to zaraz do niego wrócisz . Dlatego nasi klienci zawsze do nas wracają . Co Nas bardzo cieszy . Jesteśmy dumni z naszego spa !


My dream spa.
my dream has always been the establishment of the spa. And in the end I succeeded. My spa is located in the mountains, very picturesque and quiet place ideal for a spa. The treatments we offer above all relaxing. We have a sauna and massage the best in Poland. Our treatments are top class and most importantly, is cheap. Do you think that this is not true? Check yourself! And as you leave the spa is just go back to him. That is why our customers always come back again. What us very happy. We are proud of our spa!
1 5 1
2009-11-27T20:54:32+01:00

Moje wymarzone Spa.
SPA Ella w Bieszczadach to nowoczesne, ekskluzywne, a jednocześnie urokliwe i emanujące spokojem miejsce. To wspaniały kompleks, urokliwie położony, w niewielkim miasteczku, wśród czystych lasów, tuż nad brzegiem jeziora. Piękne wnętrza i nowoczesne gabinety, harmonizują z wodą, dźwiękami i zapachami.Wielu z państwa zachwala to miejsce.
Do Państwa dyspozycji są sauna kwiatowa i fińska, piękny i rozświetlony ciepłym światłem basen, pokój masażu dla dwojga, ekskluzywne gabinety odnowy biologicznej i fizjoterapii, gdzie znajdziecie pełne odprężenie, wypoczynek i odmłodzenie.A wszystko to w atrakcyjnie niskich cenach.SPA Ella to miejsce, które emanuje ekskluzywnością i jednocześnie spokojem. Można tu doskonale zregenerować siły, wypocząć, zadbać o swoje ciało i duszę.


My cherish a dream Spa. It strangle modern in beshyadas SPA Ella, exclusive, but simultaneously charming and place emanating tranquility peace. It fine complex, charming put, in small village, among clean wood forests, over coast of lake just. Beautiful fine interiors and modern cabinets, they harmonize with water, sounds and this place commends from state.Many they are for state of instruction floral sauna and finnish, beautiful fin and basin brightened warm light, chamber of peace of massage for two, exclusive cabinets of biological renovations and physiotherapy, where you will find full relaxation, refreshment and everything it in to attractively low it place.SPA Ella, which who emanates exclusiveness and simultaneously tranquility (peace). It is possible perfectly here power , rest, take care of body and I strangle .
2009-11-28T00:45:35+01:00
Zaproszenie
Mamy zaszczyt Cię zaprosić do nowo otwartego Spa , które mieści się pomiędzy malowniczymi krajobrazami gór, blisko wyciągu narciarskiego.
Oferujemy szeroki zakres usług takich jak odnowa biologiczna, basen, siłownie, areobik, masaże, akupunkturę to tylko nieliczne rzeczy które Ci polecamy aby poczuć lekkość ciała i umysłu.
Polecamy Ci również, atrakcyjne ceny i upusty dla stałych użytkowników. Możliwe jest uzyskanie karnetu. Czy też karty stalego klijenta. Karty ta umożliwia także rabat w pobliskim Hoteli i restauracji gdzie można znaleźć nocleg. Zapewniamy Ci niezapomniane chwilę.
Zapraszamy


Invitation
We have honour You to invite to newly open Spa , which be comprises among picturesque sceneries of mountains, near ski extract.
We offer wide range of services such how we command the biological renovation, pool the, gyms, the areobik the, massages, the acupuncture this only few things which You to the feelings the lightness of body and the mind.
We command You also, attractive prices and let off for solid users . Possible obtainment subscription card is. Or else card solid consumer. Card this makes possible flower-beds also in nearby Hotels and restaurant where to find one could lodging. We assure You unforgettable moment.
We invite