Maciek wjechał na szczyt góry kolejką liniową w czasie 10 minut. Z jaką średnią szybkością poruszała się ta kolejka? Wykorzystaj informacje zamieszczone na tablicy zawieszonej przed wejściem do kas!
TABLICA INFORMACYJNA!!!
Długość trasy kolejki-1200 metrów
Cena biletu w górę-10 zł.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T20:20:58+01:00
2009-11-27T20:22:22+01:00
1200 metrów = 10 minut = 7200m/h = 7,2km/h
3 1 3
2009-11-27T20:27:48+01:00
V=s/t
s=1200 m
t=10min=10min*60sek=600sek
V=1200m/600sek=2m/s
Odp:Kolejka poruszała się z prędkością 2m/s
3 4 3