Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T20:30:10+01:00
Pierwiastek(x2+10x+25)≤x+3
x+pierwiastek(10x)+5≤x+3 obustronnie -x
pierwiastek(10x)+5≤3 obustronnie -5
pierwiastek(10x)≤-2
10x≤-pierwiastek z 2 obustronnie pomnożyć przez 10
x≤-pierwiastek z 2/10
2009-11-27T20:31:56+01:00
Jeżeli na początku jest kwadrat, a następnie pierwiastek to zadanie jest błędnie wykonane. :) [x²+10x+√25 ≤ x+3]
Jednak jeżeli jest tak jak przykład który Ty rozwiązywałaś, to jest prawidłowo zrobione. [+10x+25 ≤ x+3]