Odpowiedzi

2009-11-27T20:24:24+01:00
Epitet to przymionik i rzeczownik np brzydki koc

prznośnia to nie dosłowne znaczneie czegoś

Porównonie to coś JAK coś
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T20:24:03+01:00
Wszystkie razem to środki stylistyczne. Epitet to inaczej przymiotnik, przenośnia czyli metafora oraz porównanie, czyli np. jasne jak słońce. Daj naj ! ;D
2 3 2
2009-11-27T20:26:46+01:00
Epitet- połączenie rzeczownika z przymiotnikiem np. ładna dziewczynka
porównanie- porównuje się jedną rzecz do drugiej np. ptak tak pięknie śpiewa jak jakiś piosenkarz
Przenośnia, inaczej metafora, wyrażenie czegoś za pomocą innych słów, na zasadzie podobieństwa, analogii bądź gry skojarzeń, odczytujemy ją w sposób nie doslowny, a przenośny, np las rąk.
2 5 2