Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T20:34:54+01:00
System demokratyczny zapewnia wolność słowa, każdy ma prawo do wyrażania swoich poglądów
3 3 3
2009-11-27T20:36:09+01:00
Dla demokracji wolność jest tak ważna ponieważ dzięki niej mogą wyrażać swoje opinie, poglądy, przekonania. Mogą brać udział w wyborach, decydować o swoim życiu.Przede wszystkim nikt ich nie ogranicza.
5 2 5
2009-11-27T20:41:27+01:00
Wolnośc dla demokracji jest ważna poniewarz chcą wolność słowa.
5 2 5