Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T20:41:51+01:00
1 : 10 000 000 = 1cm - 10 000 000cm= 1cm=100km
7,7*100km=770km
Odp.W rzeczywistości trasa ta ma długość 770km
2009-11-27T20:42:38+01:00
1cm na mapie=10 000 000cm w rzeczywistości=100km w rzeczywistości{ odcinasz 5 zer} ,,, a 7,7cm na mapie =7,7×100km=770km i tyle ma ta trasa w rzeczywistości.
2009-11-27T20:42:53+01:00
1:10 000 000
1cm- 10 000 000 cm= 100 000m=100km
7,7*100km=770km