Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T20:45:54+01:00
60 i 30 stopni, ponieważ
powstają 4 trójkąty i każdy z nich jest równoramienny.

- dwa mają jeden kąt o mierze 120st., więc (180-120):2=30
- dwa następne mają jeden kąt i mierze 60 stopni, więc (180-60):2=60 stopni
1 5 1
2009-11-27T22:07:07+01:00
Przekatne dziela prostokąt na 4 trójkąty
poniewaz trójkąt zawsze ma 180 stopni to 180 -120=60
60:2=30
a w drugim trójkącie katy przylegle wiec 180-120=60
zatem 30 i 60



1 5 1