Odpowiedzi

2009-11-27T20:45:01+01:00
Poniewaz rosliny uwazane sa za cos podrzednego, jeszcze bardziej podrzednego niz zwierzeta - dlatego, jesli zniszczy sie czy zabije rosline, to 'nic takiego zlego sie nie stanie' (a mutacje genowe prowadza czesto do smierci)
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T20:47:20+01:00
Muracjom genetycznym czesciej poddaje sie rosliny, poniewaz ich DNA jest mniej skomplikowane. Przeciez genetyka nie jest aż tak bardzo rozwinięta. Pozatym, mutacje roślin są p[ozbawione konsekwencji i nie naruszają kwesji etycznych ( w odroznieniu od zwierząt ). Ostanim powodem jest fakt, że mutowanie roslin jest o wiele bardziej oplacalne. Mutowanie zwierzat wymaga wiecej czasu i pieniedzy.

Pasi? ^^
59 4 59