Odpowiedzi

2009-11-27T21:06:50+01:00
X+y=121/ - y
x= 121-y

110/100*x = 3 104/100*y
11/10* 121-y = 312/100y
133,1 - y = 3,12y /+y
133,1=4,12y/:4,12
y= 32,30.. ok 32kg
x= 121- 32=89kg

1/10 * 89=8,9kg
Pierwszy przytył 8,9kg

4/100 * 32=1,28kg
Drugi przytł 1,28 kg


Sorry, ale nie jestem pewna tego zadania... to jest jakieś dziwne..
Masz do tego zadania odpowiedz?

2009-11-27T21:11:24+01:00
X-waga 1,,,y-waga 2,,,,x+y=121kg→x=121-y,,,,,10%x=3×4%y→0,1x=3×0,04y→0,1(121-y)=0,12y→12,1=0,22y→y=55,,,,x=121-55=66kg...pisz te równania jedno pod drugim bo to jest układ,ale ja nie umiem tego tak zapisac,,,odp.jeden ważył 55 a drugo 66 kg
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T21:13:06+01:00
X- waga pierwszego mężczyzny
y- waga drugiego mężczyzny

x+y=121
10%x=3*4%y

x=121-y
10x=12y

x=121-y
1210-10y=12y

x=121-y
-22y=-1210

y=55
x=121-55

y=55
x=66

10%66=6.6
4%55=22
odp. Pierwszy mężczyzna przytył 6.6kg, natomiast drugi 22kg