Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T20:52:48+01:00
- zwiększanie PKB (produktu narodowego brutto)
- wpływy do budżetu państwa
- rozwój przemysłu w państwie
- miejsca pracy dla ludności
- zmniejszenie bezrobocia
- polepszenie stopy życiowej
- umocnienie pozycji państwa na arenie międzynarodowej
czynniki niezbędne do prawidłowego funkcjonowania:
-nowoczesne technologie
- odpowiednie zarządzanie
- dostępność surowców do produkcji
- kapitał i prowadzenie badań marketingowych
12 3 12
2009-11-27T20:55:46+01:00
Przemysł jest częścią składową PKB, której celem jest wydobywanie i przetwarzanie minerałów czy innych surowców. (Lub ich eksport/import)

Do prawidlowego funkckjonowana przemysłu potrzebne są:
1. Źródła finansowe (inwestorzy)
2. Złoża naturalne (logiczne XD )
3. Dostęp do wody (bez tego ani rusz)
4. Pracownicy
27 4 27