Zad.1
zamień jednostki:
0,07km=...cm
0,56km=...cm
2000mm=...cm
zad.2
wypisz liczby naturalne,których zaokrąglenie do dziesiątek wynosi 520.
zad.3
zaokrąglij do setek,tysięcy,dziesiątek tysięcy i setek tysięcy liczby:
712509≈...
998866≈...
505505≈...
16008≈...
daje naj.:)

3

Odpowiedzi

2009-11-27T21:08:28+01:00
1.
0,07km=70m=7000cm
0,56km-560m-56000cm
2000mm=200cm
2.
521,522,523,524,515,516,517,518,519


3.
712509≈712500 setki
712509≈713000 tysiące
712509≈710000 10 tysięcy
712509≈700000 100 tysięcy

998866≈998900 setki
998866≈999000 tysiące
998866≈1000000 10 tysięcy
998866≈1000000 100 tysięcy

505505≈505500 setki
505505≈506000 tysiące
505505≈510000 10 tysięcy
505505≈500000 100 tysięcy

16008≈16000 setki
16008≈16000 tysiące
16008≈20000 10 tysięcy
16008≈0 100 tysięcy
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T21:09:31+01:00
Zad.1
0,07km=700cm
0,56km=5600cm
2000mm=200cm
zad2
515 ≈ 520
516 ≈ 520
517 ≈ 520
518 ≈ 520
518 ≈ 520
519 ≈ 520
zad3
712509≈ 712 500
712509≈ 713 000
712509≈ 710 000
712509≈ 700 000

998866≈ 998 900
998866≈ 999 000
998866≈ 1 000 000
998866≈ 1 000 000

505505≈ 505 500
505505≈ 506 000
505505≈ 500 000
505505≈ 500 000

16008≈ 16 000
16008≈ 16 000
16008≈ 20 000
16008≈ 0


pozdro!!! (napewno dobrze zrobiłem)
2009-11-27T21:19:17+01:00
Zad1
0,07km=70cm
0,56km=56cm
2000mm=200cm
zad2.
521, 522,523,524
zad3.
712509≈71251≈71250≈7125≈713≈71≈7
998866≈99887≈9989≈999≈100≈1
505505≈5051≈506≈501≈50≈5
16008≈1601≈160≈16≈2