Zad.1 Wymień po 6 produktów:
a) bogatych w białko
b) zawierających dużo węglowodanów
c) bogatych w tłuszcze
d) o dużej zawartosci błonnika ,soli mineralnych i witamin

Zad.2 Narysowac wykres słupkowy składu chemicznego ciała człowieka:
20% -białko
10% tłuszcze
1% węglowodany
4% skład. min.
65% woda


Prosze o szybką odpowiedz:)

3

Odpowiedzi

2009-11-27T21:13:03+01:00
1.białko:
jajka
fasola
orzechy włoskie
sery
mięso
mąka pszenna

węglowodany:
cukier
czekolada
owoce
gazowane napoje
makaron
pieczywo

bogatych w tłuszcze:
masło
oliwa z oliwek
margaryna

o dużej zawartosci błonnika ,soli mineralnych i witamin
jabłka
cytryny
kukurydza

4 3 4
2009-11-27T21:43:37+01:00
A)jajka,serki homogenizowane,
b)chipsy,cola,batoniki,czekolady,gazowane napoje,cukierki
c)margaryna,masło,serki,smalec,słonina,mleko,
d)warzywa,owoce,woda mineralna,kakao,płatki zbożowe i musli,miód


3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T21:55:04+01:00
1 a)twaróg , ser feta ,jajka ,chude mieso , mleko , ryby
b)ziemniaki, chleb razowy , makaron i, kasze pełnoziarniste, mąka ziemniaczana ,mąka ziemniaczana
c)oleje, masło, wędliny, tłuste sery ,
d) owoce , warzywa , daktyle , wody mineralna ,

2 zad w załazczniku ;)
3 5 3