Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T21:16:36+01:00
A 4cm
2πr = 2*3,14*4 = 25,1cm
b 3,2 cm
2πr = 6,28 * 3,2 = 20,1cm
c 2 1/2 cm
2πr = 6,28 * 2,5 = 15,7cm
d 21,6 cm
2πr = 6,28 * 21,6 = 135,6cm

Oblicz pole koła o danym promieniu -podaj dokładny wynik
Pc = πr²

a 10 m
3,14*10^2 = 100*3,14 = 314m
b 6m
3,14*6^2 = 3,14 * 36 = 113,04m
c 2 1/3 km
3,14*49/9 = 17,09(5)
d 0,5 cm
3,14*0,5^2 = 3,14*0,25 = 0,785cm
1 5 1
2009-11-27T21:21:50+01:00
Długość okręgu :
a) Obw=4π
Obw≈12,56 cm

b) Obw=3,2π
Obw≈10,048 cm

C) Obw=21/3 π
Obw≈21,98 cm

d) Obw=21,6π
Obw≈67,824 cm

pole okręgu:
a) P= 100πm²
P≈ 314m²

b) P=36πm²
P≈113,04m²

c) P=49πkm²
P≈153,86km²

d) P=0,25πcm²
P≈0,785cm²
1 5 1