Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T10:27:29+01:00
Α=30°
Z= 10700*5 = 53500

Z= Vο²* sin2α
Vο²= 2g/sin2α
Vο= pierwiastek 53500*10/pierwiastek 3/2
Vо= pierwiastek 1070000/ pierwiastek 3
Vο= pierwiastek 1070000/1,73
Vο= 786m/s

Mam nadzieję, że pomogłam ;]]
9 4 9
2009-11-29T10:45:16+01:00
Α=30°
Z= 10700*5 = 53500

Z= Vο²* sin2α
Vο²= 2g/sin2α
Vο= pierwiastek 53500*10/pierwiastek 3/2
Vо= pierwiastek 1070000/ pierwiastek 3
Vο= pierwiastek 1070000/1,73
Vο= 786m/s
10 2 10