Odpowiedzi

2009-11-27T21:18:24+01:00
1.l=πd
l=4π cm
l=3.2π cm
l=2 1/2π cm
l=21.6π cm
2.P=πr²
P=100π m
P=36π m
P=4 1/9π km
P=0.25π cm
1 3 1
2009-11-27T21:19:49+01:00
A 12,6cm
b 10,1cm
c 7,9cm
d 67,8cm

a 314m2
b 113m2
c 17,09(5)km2
d 0,785cm2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T21:22:20+01:00
1.a) l=2πr
l≈2*3,14*2cm≈12,6cm
b)l≈2*3,14*1,6cm≈10,0cm
c)l≈2*3,14*1,25cm≈7,8cm
d)l≈2*3,14*10,8cm=67,8cm

2.P=πr²
a)P=3,14*10²m
P=314m²
b)P=3,14*6²m=113,04m²
c)2 1/3=7/3
P=3,14*(7/3)²km
P=3,14*49/9km
P=17,09(5)km²
d)P=3,14*0,5²cm
P=3,14*0,25cm
P=0,785cm²