Wynagrodze odpowiedzi na ..naJ a więc..

jeśli masz ćwiczenia planety dla klasy 2
to prosiłabym o zadania:

- srona 36,37,38,39 i 40(czyli meksyk i brazylia).
- pojedyńcze zadanie to1/b ze str 32(stany zjedoczone)
- pojedyńcze zadanie 4b,c ze stronki 34(nadal stany)
- pojedyńcze zadanie 5a,b,c ze srtony 16(i to jest egipt).

THX

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T22:10:01+01:00
Zrobiłam to co miałam....nie wszystko ale zawsze coś...masz w załącznikach

1 5 1
2009-11-27T22:11:36+01:00
Niestety nie mam zad 4b/34 (sama je potrzebuje ;])
oraz Brazylii ale resztę mogę ci podac ;))

str 36
zad 1e
1. W. Meksykańska
2. Siara Modre zach.
3. Siara Modre pld.

f) polnocnej, Thantepec, Ameryki srodkowej, lacińskiej, góry, wyzyny, zwrotnikowej,podrownikowej,trzesnienia ziemi, wulkanow

2/37
-wiekszosc mieszkancow meksyku stanowia metysi, czyli potomkowie przedstawicieli rasy bialej oraz indian
- w miastach mieszka ok 3/4 mieszkancow meksyku
- najbardziej zaludnionym miastem meksyku jest meksyk
- wspolczynnik przyrostu naturalnego w meksyku jest wysoki i wynosi obecnie 16 promili

3.
miasto <--- wieś Meksyk ---> USA
b. poszukiwanie pracy, lepszych warunkow

przeludnienie niektorych obszarow meksyku , bezrobocie

4. ropa naftowa
gaz ziemny
rudy srebra
rydu cynku i olowiu
rudy miedzi

b. ropa naftowa
duze dochody z eksplatacji ropy naftowej wplynely na rozwoj przemyslu chemicznego i petrochemicznego

5.
a.Polnocno Amerykanski Uklad Wolnego Handlu
b. Kanada, usa
c. naplyw inwestycji z krajow czlonkowskich,ktore pozwolilyby na rozwoj przemyslu odziezowego i elektronicznego, trzykrotnie wzrosla wymiana handlowa miedzy meksykiem a kanadą
d. wspolne interesy gospodarcze, budowa nowego bloku handlowego konkurencyjnego w stosunku do europy i japonii

1b/32 Nowy orlean- na poludniu kraju

zad 5/16
a. ropa naftowa i gaz ziemny
depresja Al-kattara, plw. synaj


b. bawelna
towar eksportowy, przemysl wlokienniczy

c. kanal sueski
m.srodziemne z m.czerwonym
najkrotsza droga morska z europy do poludniowo-wschodniej azjii
1 5 1