Zad.1
zaokrąglij do części dziesiątych , setnych i tysięcznych:
2,3536=
0,98764=
4,5715=
3,89551=
zad.2
zaokrąglij do części dziesiątych:
3,792=
4,525=
3,796=
0,0754=
54,1124=
9,98=
zad.3
zaokrąglij do części setnych:
3,44
7,285
1,099
0,073
1,049
5,981
0,049
9,98
:)

2

Odpowiedzi

2009-11-27T21:39:13+01:00
2,354
0,988
4,572
3,896
3,8
4,5
3,8
0
54,1
10
3,44
7,29
1,10
0.7
1,05
0.5
9.98
TO JEST ŻLE W OSTATNIM PRZYKŁADZIE POWINNO BYĆ 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T21:40:52+01:00
Zad.1
zaokrąglij do części dziesiątych , setnych i tysięcznych:
2,3536= 2,3 = 2,34 = 2,354
0,98764= 0,9 = 0,98 = 0,987
4,5715=4,6 = 4,57 = 4,580
3,89551=3,9 = 3,89 = 3,895
zad.2
zaokrąglij do części dziesiątych:
3,792=3,8
4,525=4,5
3,796=3,8
0,0754=0,7
54,1124=55,1
9,98= 9,9
zad.3
zaokrąglij do części setnych:
3,44=3,44
7,285 = 7,29
1,099 = 1,01
0,073 = 0,07
1,049 = 1,05
5,981 = 5,98
0,049 = 0,05
9,98 = 9,98
4 2 4