Odpowiedzi

2009-11-27T21:36:53+01:00
2009-11-27T21:38:05+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T21:47:13+01:00
Herman Van Rompuy, do tej pory premier Belgii został wybrany prezydentem Unii Europejskiej. Zdecydowali o tym przywódcy Unii Europejskiej. Jednocześnie wyznaczyli szefową wspólnotowej dyplomacji, została nią Brytyjka, Catherine Ashton, dotychczas komisarz ds. handlu

To chyba o tym ostatnio w TV mówili... xD
1 5 1