2i3minus 1i8(ułamek) ile to
5i6 plus 1i8 ile to
2 całe i 1i2 minus 1i8 ile to
1 cała 1i12 plus 1i8 ile to
1i3 minus 1i6 ile to
2i3 plus 1i6 ile to
5i12 minus 1i6 ile to
1i2 plus 1i6 ile to
1 cała 1i4 minus 1i6 ile to
2 całe 3i4 plus 1i6 ile to
5 całych minus 1i6 ile to
2i9 plus 1i6 ile to
2 całe 3i8 minus 1i6 ile to
błagam okropnie o pomoc , samą odp. błagam,zle sie czuje i nie moge sie skupic,z góry dzięki

3

Odpowiedzi

2009-11-27T21:52:19+01:00
/ -- ułamek .;d
13/24
11/8
1 cała 1/24
1/6
5/6
3/12
4/6
1 cała 1/13
2 całe 11/12
4 całe 5/6
7/18
2 całe 5/24
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T21:54:35+01:00
2/3-1/8=16/24-3/8=13/24
5/6+1/8=20/24+3/24=23/24
2 1/2 - 1/8=2 4/8 - 1/8= 2całe 3/8
1 1/12 + 1/8=36/24 + 3/24= 33/24=1 9/24= 1 3/8
1/3 - 1/6= 2/6 - 1/6= 1/6
2/3 + 1/6= 4/6 + 1/6= 5/6
5/12 - 1/6 = 5/12 - 2/12 = 3/12 = 1/4
1/2 + 1/6 = 3/6 + 1/6 = 4/6 = 2/3
1 1/4 - 1/6 = 15/12 - 2/12 = 13/12 = 1 1/12
2 3/4 + 1/6 = 2 9/12 +2/12 = 2 11/12
5 - 1/6 = 4 6/6 - 1/6= 4 5/6
2/9 +1/6 = 4/18 + 3/18 = 7/18
2 3/8 - 1/6 = 2 9/24 - 4/24= 2 5/24
2009-11-27T22:14:09+01:00
2/3-1/8=16/24-3/8=13/24
5/6+1/8=20/24+3/24=23/24
2 1/2 - 1/8=2 4/8 - 1/8= 2całe 3/8
1 1/12 + 1/8=36/24 + 3/24= 33/24=1 9/24= 1 3/8
1/3 - 1/6= 2/6 - 1/6= 1/6
2/3 + 1/6= 4/6 + 1/6= 5/6
5/12 - 1/6 = 5/12 - 2/12 = 3/12 = 1/4
1/2 + 1/6 = 3/6 + 1/6 = 4/6 = 2/3
1 1/4 - 1/6 = 15/12 - 2/12 = 13/12 = 1 1/12
2 3/4 + 1/6 = 2 9/12 +2/12 = 2 11/12
5 - 1/6 = 4 6/6 - 1/6= 4 5/6
2/9 +1/6 = 4/18 + 3/18 = 7/18
2 3/8 - 1/6 = 2 9/24 - 4/24= 2 5/24
Jak nie wiesz jak napiać ułamek to napisz takie cos np : 4/5 ta kreską oznaczasz kreskę ułamkową / :))