Odpowiedzi

2009-11-27T21:53:26+01:00
Nic mi, świecie, piękności twej zmącić niezdolne!

— Leopold Staff
2009-11-27T22:06:03+01:00
[...] codziennie patrz na świat, jakbyś oglądał go po raz pierwszy.

Każdy ma taki świat, jaki widzą jego oczy.

Najpiękniejsze, co jest na świecie, to pogodne oblicze.

..im piękniejszy świat wokół mnie, tym lepiej sie czuje...

Czymże jest zatem świat - i co jest światem? Świat wiatrem, falą i kwitnącym kwiatem.

Pozdrawiam ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T22:22:04+01:00
Cały ten tylko mój, moimi oczami widziany i sercem przeżywany świat - to wspaniałe piękno, które stworzyło się samo? Czy Bóg je stworzył? Czy wymyślił człowiek? Czy szatan, żeby omamić, zauroczyć, rozkochać a potem zabrać, zgasić, kazać opuścić?

Zofia Kucówna

(ale mozna uciac po "to wspaniale piekno :D)