Odpowiedzi

2009-11-27T21:52:48+01:00
Celina
cela
celka
calineczka
celusia
celunia
celuńka
2009-11-27T21:53:13+01:00
Celina Celinka , Celuś , Celusia , Cela , Ce , Celinuś , Calineczka , Celineczka , Celin ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T22:02:13+01:00
Celina:
-Celinka
-Calineczka
-Celi
-Celineczka
-Celiinusia
-Celinuś
-Ce
-Celinkuś
-Cela
-Celimena
-Celine(język angielski)
-Céline(język francuski)
-Kilina(język grecki)
-Koilina(język grecki)
-Cilina(język rosyjski)
-Szelina(język węgierski)
-Celka
-Celia
-Celuńka