Odpowiedzi

2009-11-27T22:23:31+01:00
77 stopni * 4 min = 308 min = 5 h 8 min
16.oo - 5h 8 min = 10.52 -> godzina w Waszyngtonie

121 stopni * 4 min = 484 min = 8 h 4 min
16.oo + 8 h 4 min = 24.04 -> w Manilii (zmieni się data)

mam nadzieje że pomogłam.! ; *
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T22:28:53+01:00
Waszyngton:
∞ -stopnie
77∞ + 0∞ =77∞

1∞-4min
77∞-x

x=77∞*4min/1∞ =308min

308min=5h 8min
16:00 -5h 8min = 10:52
Odp. W Waszyngtonie jest w tym czasie 10:52

121∞-0∞=121∞

1∞-4min
121∞ -x

x=121∞*4min/1∞=484min

484min=8h 4min

16:00 + 8h 4min = 24:04 =00:04

Odp. W Manili jest w tedy 00:04
3 1 3
2009-11-28T01:32:48+01:00
Waszyngton:

77×4 = 308
308÷ 60 = 5.08

16.00 - 5.08 = 10.52

Manila:

121×4= 484
484 min= 8 godz 4 min

16.00 + 8.04= 24.04
5 2 5