Odpowiedzi

2009-11-27T22:25:38+01:00
Adam Nieznany 22.03.2006
Niezgodów
00-000 ...

PODANIE

Dyrektor LO w Białymstoku


Zwracam się z uprzejmą prośbą o przyjęcie mnie do klasy I o profilu biologiczno- chemicznym w roku szkolnym 2009/2010.
Prośbę swa motywuje tym, ze kończe gimnazjum i pragne kształcić się dalej w waszej szkole, dodam ze bardzo interesuję mnie chemia.

Proszę o pozytywne rozpatrzenie prośby.


Z poważaniem
...


ZAŁĄCZNIKI
- świadectwo ukończenia gimnazjum
- wyniki egzamninu



PS.Moja siostra miała to na komputerze wiec nie wiem z kąd ona to ma ale mam nadzieje że się przyda.Pozdrawiam ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T22:30:34+01:00
Twoje imię i nazwisko ..................Sulechów, 26 XXI 2009r.
Ul.
(kod pocztowy) Sulechów
.........................................Dyrektor
.........................................Liceum Ogólnokształcącego nr.
.........................................w Sulechowie
....Zwracam się z prośbą o przyjęcie mnie do pierwszej klasy liceum na profil humanistyczny.
....Prośbę swą motywuje zamiarem studiowania polonistyki. Od kilku lat biorę udział w olimpiadach oraz innych konkursach o tematyce historycznej i polonistycznej.
....Dziękuje za pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.
........................................................Z poważaniem
............................................... (Twój odręczny podpis)
Załączniki:
1. Życiorys
2. Odpis ocen za 1 semestr
3. Kopie dyplomów za zajęcie I, II I III miejsca w olimpiadach i konkursach.
.
.
Sorry za te kropki, ale nie da się inaczej tego zrobić by było widać jak wyjdzie to na kartce.
1 5 1