Odpowiedzi

2009-11-27T22:30:57+01:00
Był to zespół punków rockowych został utworzony w 1987r.z inicjatywy wokalisty i gitarzysty Billie'ego Joe Armstronga tyle wystarczy czy jeszcze cos dopisac ?
i basisty Mike Dirnta w Rodeo w stanie Kalifornii w Stanach Zjednoczonych. Na początku działalności grupy perkusistą był Al Sobrante
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T22:39:02+01:00
Jest to zespol punk rockowy ktory zalozyli w 1987 billie joe armstrong i mike dirnt na poczatku gral z nim n aperkusji al sobrante pozniej zastapil go tre cool
Zespół sprzedał jak dotąd 65 milionów płyt na całym świecie. Największą sprzedaż uzyskały albumy "Dookie" (15 milionów) i "American Idiot" (14 milionów).

Billie Joe Armstrong urodzil sie 17 lutego 1972 r w kalifornii jest w tym zespole wokalista i gitarzysta oraz zalozycielem
2009-11-28T00:23:21+01:00
Green Day- punk rockowy zespół powstały w 1987, są oni jedną z najpopularniejszych zespołów rockowych. Zespół Amerykański.

Billie [Joe] Armstrong- założyciel zespołu, gitarzysta i wokalista. Billie Joe Armstrong wraz z pozostałymi członkami zespołu jest założycielem i właścicielem niezależnej wytwórni Adeline Records.