Odpowiedzi

2009-11-27T22:29:41+01:00
Statyczny - nie zmienia losu

Dynamiczny - ma wpływ na losy
12 2 12
2009-11-27T22:30:54+01:00
Bohater dynamiczny- zmienia sie w oczach czytelnika.
bohater statyczny - nie zmienia sie
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T22:31:41+01:00
Bohater dynamiczny-Podczas akcji ( opisanej, np. w książce) ulega wewnętrznym przemianom.

Bohater statyczny-mimo akcji pozostaje niezmienny. Nie zmienia się pod żadnym wpływem.
19 4 19