Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T22:35:42+01:00
Jest to wywołane przez wyraźną różnicę wielkości przyrostu naturalnego. Europa zamieszkana jest głównie przez bogate społeczeństwa cechujące się niewielkim lub nawet ujemnym przyrostem naturalnym. Społeczeństwa Azji, Afryki i Ameryki Łacińskiej charakteryzują się dużym przyrostem naturalnym.
2 4 2
2009-11-27T22:35:56+01:00
Ludzie na innych kontynentach sa bardziej płodni.

Według moich statstycznych obliczeń wynika

Matka urodzi syna , syn urodzi 2 córki , jedna córka zostanie siostrą zakonną 2 będzie miała 2 synów 2 synów będzie miało kolejnych 2 synów = ponad 10 osób na 3 pokolenia. W eruopie przypada 1 dziecko na rodznię
1 1 1
2009-11-27T22:36:33+01:00
Przyrost naturalny w Europie jest bardzo niski, a w kilkunastu krajach nawet ujemny i ciągle spada. natomiast w Afryce i Azji przyrost naturalny rośnie, przez co ogólny udział Europejczyków w ludności świata maleje.