Podaj przykłady wpływu działalności człowieka na świat roślinny i zwierzęcy Europy. Przy każdym przykładzie postaw jeden z dwóch znaków:
+ jeśli jest to wpływ pozytywny
- przy działaniach negatywnych

Przynajmniej 3-4 przykłady.

3

Odpowiedzi

2009-11-27T22:46:12+01:00
Negatywny ;
- smieci
-wycinka drzew
-budowa nowych fabryk
- wystepowanie kwaśnych deszczzy

pozytywne;
- budowa rezerwatow przyrody
- ochrona róznorodności gatunkowej
- tworzenie nowych Parków Narodowych
2009-11-27T22:51:12+01:00
- hodowanie nowych gatunków roślin (+)
- integrowanie człowieka na tereny lasów (-)
- ochrona środowiska (+)
- leczenie chorych zwierząt (+)
- kusownicy (-)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T22:52:50+01:00
-wylewanie ścieków do rzek
-mycie samochodów w rzekach
-spalanie toksyn powodujących kwaśne deszcze
-kłusownictwo



+sadzenie nowych drzew
+tworzenie parków i rezerwatów przyrody
+ponowne zasiedlanie gatunków, które wymarły na danym terenie
+sprzątanie śmieci