Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T23:29:31+01:00
Dlatego, że podwaliny cywilizacji europejskiej stworzyli przede wszystkim starożytni Grecy i Rzymianie
4 1 4
2009-11-28T00:33:24+01:00
Starożytna Grecja była jedną z najbardziej rozwiniętym państwem w świecie.W Starożytnej Grecji, gdy narodziło się dziecko od razu je sprawdzono czy nie jest upośledzone itp.Gdy natomiast zdarzyło się tak ,że było dziecko upośledzone zrzucano je z gór lub pozostawiano w lesie. Ludzie, którzy nie byli "chorzy" funkcjonowali normalnie. Chłopców w wieku 7 lat brano do wojska i tam chłopiec w wieku 7 lat uczył się wszystkiego co było potrzebne mu do przetrwania. Najlepsi z nich byli dowódcami wojsk a nawet królami. Wszyscy inni, którzy odsłużyli 20 parę lat w wojsku dostali żonę i działkę. Najmądrzejsi byli politykami ktaju i decydowali o losach państwa. Politycy Starożytnej Grecji byli filozofami, fizykami, matematykami itd. Stąd wzięła się filozofia.
3 1 3