Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T23:54:36+01:00
Ślepa fortuna- ślepy los
koło fortuny- zmienność losu/szczęścia
uśmiech fortuny- szczęście nam sprzyja
kusić fortunę- kusić szczęście, los
fortuna kołem się toczy- zmienność szczęścia w życiu, raz sprzyja a raz nie
śmiałym fortuna sprzyja- szczęście sprzyja ryzykantom
11 4 11
2009-11-27T23:57:09+01:00
Ja tylko te znam:
koło fortuny-oznacza, że raz jest lepiej raz gorzej, raz na górze raz na dole.
fortuna kołem się toczy-los człowieka podlega ciągłym przemianom.
6 3 6