Odpowiedzi

2009-11-28T00:17:22+01:00
1. brak honoru
2. Brak szacunku
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T00:18:04+01:00
Hańba
1. «niegodne postępowanie przynoszące ogólne potępienie i pogardę»
2. «ujma na honorze»

2 apatia
4 1 4
2009-11-28T00:19:02+01:00
Synonimy do hańba: infamia, niesława
synonimy do obojętność: acedia, apatia, indyferencja, letarg, nirwana, zobojętnienie, bierność, beznamiętność
synonimy do niewrażliwość: bezduszność, znieczulica
4 3 4