Odpowiedzi

2009-11-28T01:12:05+01:00
X+6= D:x nalezy do (takie euro)R(liczb rzeczywistych)/(oprocz)-6 lubmozna zapisac ze : X nalezy do R oprocz 6
x-2= D:X nalezy do R oprocz 2
Generalnie dziedzine wyznacza sie zeby nie wychodzilo tylko zero.a miejscem zerowym beda te liczby w ktorych wychodzi zero Więc x+6=msc.zer.=-6 zas w tym drugim 2
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T01:13:47+01:00
A)
f(x) =(x +6)/(x -2)
Df = R - {2}
Miejsce zerowe x= -6, bo f(-6) = 0
b)
f(x) =(x +2)/(x²- 4x +4);
x² -4x +4 = (x -2)²
Df = R - { 2}
Miejsce zerowe x = -2 , bo f(-2) = 0