Potrzebuję na angielski przetłumaczonego tekstu tej piosenki :>

I guess i'm trying to say "i'm sorry"
but it always comes out wrong
i think a part of you still loves me
even though we are moving on

always, all ways i want it us to be
always, all ways YOU and ME

And i wait 'til i'm on my own
and i wait for you to see
all the time i spend alone now, won't comfort me

always, all ways

and i'm sorry for what happened
but i want you now to see
that i'm changing all my actions
i don't wanna set you free

always, all ways i wanna see it through
always, all ways ME and YOU

and i wait 'til i'm on my own
and i wait for you to see
all the time i spend alone now, won't comfort me

'cause i'm waiting for you, yeah, i'm waiting for you
give me answers, get me through
i'll wait for you

always, all ways i wanna it us to be
always, all ways YOU and ME

and i wait 'till i'm on my own
and i wait for you to see
all the time i spend alone now, won't comfort me

cause i'm waiting for you, and i'm waiting for you
give me answers, get me through
i'm waiting
cause i'm waiting for you, yeah, i'm waiting for you (back "Always, All ways")
give me answers get me through
i'll wait

always, all ways

3

Odpowiedzi

2009-11-30T11:36:50+01:00
Zgaduję że jest mi ciężko i mówię przepraszam
ale zawsze wychodzi źle
Myślę, że część z was nadal mnie kocha
mimo, że idziemy na

zawsze, wszelkimi sposobami Chcę z nami być
zawsze, wszelkimi sposobami ty i ja

i czekam na nas(?)
i czekam na ciebie, aby zobaczyć
wszystko i spędzać czas tylko teraz, nie będziesz mnie pocieszać

zawsze, zawsze

i mi przykro za to, co się stało
ale chcę teraz zobaczyć
że zmieniam wszystkie moich działania
I nie chcę być sama

zawsze, wszelkimi sposobami Chcę zobaczyć go przez..
zawsze, wszelkimi sposobami ja i ty

I czekam na nas (?)
i czekam na ciebie, aby zobaczyć
wszystko i spędzać czas tylko teraz, nie będziesz mnie pocieszać



1 3 1
2009-11-30T13:43:51+01:00
I guess I'm trying to say "I'm sorry"( nie wiem co to znaczy )
ale zawsze wychodzi źle
Myślę, że część z was nadal mnie kocha
mimo, że idziemy na

zawsze, wszelkimi sposobami i want to do nas należy
zawsze, wszelkimi sposobami Ty i Ja

I czekać i 'til I'm on my own( tu tez nie wiem )
i czekam na ciebie, aby zobaczyć
wszystko i spędzać czas tylko teraz, nie będzie mnie pocieszać

zawsze, wszelkimi sposobami

i mi przykro za to, co się stało
ale chcę teraz zobaczyć
że jestem zmianę wszystkich moich działań
I nie chcę was wyzwoli

zawsze, wszelkimi sposobami Chcę zobaczyć go przez
zawsze, wszelkimi sposobami Ja i Ty

i czekać i 'til I'm on my own ( nie wiem )
i czekam na ciebie, aby zobaczyć
wszystko i spędzać czas tylko teraz, nie będzie mnie pocieszać

'cause I'm waiting for you, yeah, I'm waiting for you(tu nie wiem)
dał mi odpowiedzi, get me through ( tu też )
I'll wait for you ( i tu )

zawsze, wszelkimi sposobami i chcesz go nam być
zawsze, wszelkimi sposobami Ty i Ja

i wait 'till I'm on my own ( nie wiem )
i czekam na ciebie, aby zobaczyć
wszystko i spędzać czas tylko teraz, nie będzie mnie pocieszać

cause I'm waiting for you, and I'm waiting for you ( tu też )
dał mi odpowiedzi, get me through ( i tu )
I'm waiting ( i tu )
cause I'm waiting for you, yeah, I'm waiting for you ( tu też ) (wróć "Zawsze, wszystkie sposoby")
mi odpowiedzi get me through ( tu )
I'll wait ( i tu )

zawsze, wszelkimi sposobami
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T16:11:38+01:00

I guess i'm trying to say "i'm sorry"
but it always comes out wrong
i think a part of you still loves me
even though we are moving on

always, all ways i want it us to be
always, all ways YOU and ME

And i wait 'til i'm on my own
and i wait for you to see
all the time i spend alone now, won't comfort me

always, all ways

and i'm sorry for what happened
but i want you now to see
that i'm changing all my actions
i don't wanna set you free

always, all ways i wanna see it through
always, all ways ME and YOU

and i wait 'til i'm on my own
and i wait for you to see
all the time i spend alone now, won't comfort me

'cause i'm waiting for you, yeah, i'm waiting for you
give me answers, get me through
i'll wait for you

always, all ways i wanna it us to be
always, all ways YOU and ME

and i wait 'till i'm on my own
and i wait for you to see
all the time i spend alone now, won't comfort me

cause i'm waiting for you, and i'm waiting for you
give me answers, get me through
i'm waiting
cause i'm waiting for you, yeah, i'm waiting for you (back "Always, All ways")
give me answers get me through
i'll wait

always, all ways
Przypuszczam, że próbuję powiedziec "przepraszam"
Ale zawsze to wychodzi na złe
Myślę, że cząstka ciebie wciąż mnie kocha
Nawet pomimo tego że idziemy dalej


Zawsze, w każdym kierunku chcę żebyśmy byli
Zawsze, w każdym kierunku TY i JA


I czekam aż będę sobą własnym
I czekam byś zauważyła
Cały czas, który teraz spędzam
Nie jest dla mnie pociechą


Zawsze, w każdym kierunku


I przepraszam za to, co się stało
Ale chcę żebś teraz zauważyła
że zmieniłem wszystkie swoje czyny
I nie chcę Cię puścic


Zawsze, w każdym kierunku chcę przecież to widziec
Zawsze, w każdym kierunku JA i TY


I czekam aż będę sobą własnym
I czekam byś zauważyła
Cały czas, który teraz spędzam
Nie jest dla mnie pociechą

Bo czekam na Ciebie, tak, czekam na Ciebie
Daj mi odpowiedzi, należą mi się przecież
Poczekam na Ciebie

Zawsze, w każdym kierunku chcę żebyśmy byli
Zawsze, w każdym kierunku TY i JA


I czekam aż będę sobą własnym
I czekam byś zauważyła
Cały czas, który teraz spędzam
Nie jest dla mnie pociechą

Bo czekam na Ciebie, tak, czekam na Ciebie
Daj mi odpowiedzi, należą mi się przecież
Czekam
Bo czekam na Ciebie, tak, czekam na Ciebie
Daj mi odpowiedzi, należą mi się przecież
Poczekam