Przetłumacz na polski :
1. where do you go in your free time
2. do you go with your parents of friends
3. what are your favourite places in town
4. what places do you hate

napisz po angielsku
w wolnym czasie chodze do koleżanki
nie cierpię szkoły
moje ulubione miejsca w grabownicy to...





3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T08:01:34+01:00
1. gdzie chodzisz w swoim wolnym czasie?
2. Czy ty chodzisz z rodzicami do znajomych?
3. Jakie są Twoje ulubione miejsca w mieście?
4. jakich miejsc nie lubisz?

in my free time go to my friend
I hate school
My favorite place in the grabownicy ...
  • Użytkownik Zadane
2009-11-28T08:10:53+01:00
1 co robisz w wolnym czasie
2 czy wybieracie sie ze swoimi rodzicami do przyjaciół
3 jakie są wasze ulubione miejsca w mieście
4 jakch miejsc nie nawidzisz/nie lubisz

in free time going For girlfriend
i hatte school
my favourite places to grabownica it's capital
2009-11-28T10:11:49+01:00
1. Gdzie chodzisz w wolnym czasie?
2.Czy chodzisz z rodzicami do przyjaciół?
3.Jakie jest twoje ulubione miejsce w mieście?
4.Jakich miejsc nie nawidzisz?

In my free time I go my friend.
I hate/ can't stand school.
My favourite place in Grabownica is....