Odpowiedzi

2009-11-28T08:36:37+01:00
Poprzez bycie prawym chrzescijaninem.. Modlitwe wspolna w kosciele.. Mozemy zostac klerykiem. i poprzez dzialanie na rzezcz kosciola duchowienstwa glosic slowo boze.
201 2 201
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T08:36:50+01:00
Przyłączyć się do grona uczniów Jezusa mogę:
Szczerze i oddanie modlić się,
Z własnego serca chodzić do kościoła, by słuchać słów Jezusa,
Czytać Pismo Święte i rozumieć jego słowa,
Robić wszystko co w naszej mocy (same dobre rzeczy), by być jak najbliżej Jezusa.
291 4 291