Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T09:52:52+01:00
A -3-1,3(3)=-4,3(3)
b -8i1/8 +1/8=-8
c 14/15- pier.168/225=0,069 okolo
d -52 i 4/5+7/10=-264/5+7/10=-528/10+7/10=-521/10=-52 i1/10
e 2 i 1/4- -5/6=2i1/4+5/6=9/4+5/6=54/24+20/24=74/24=3 i 2/24=3i1/12
f 2 i 3/4:(3/4- 13/6)-1/2=2 i 3/4:(18/24-52/24)-1/2=2 i 3/4: (-34/24)-1/2=-1 i 16/17 -1/2= -33/17-1/2=-66/34-17/34=-83/34=2 i 15/34
1 1 1
2009-11-28T09:56:28+01:00
A)23:(7i 2/3) - 324/243= 23: 23/3 - 324/243= 23 * 3/23 - 324/243= 3- 1 i 1/3= 9/3 - 4/3= 5/3= 1 i 2/3
b)(-2 i 3/5) * 3 i 1/8 + 1/8= - 13/5 * 25/8 + 1/8= - 65/8 + 1/8= -64/8=-8