Odpowiedzi

2009-11-28T09:45:32+01:00
1. I was in shop.
2. I was my grandfather visits.
3. I fight my brother.
4. He put his book.
5. She put my pensil.
6. Look in left upright my house.
7. I put socks.
8. She put my jacket.
9. I take my dog
10. i take my cat.

źle napisalas wyrazy bo nie ma takichw jezeyku angielskim niektorych. Took to chyba take.


2009-11-28T10:22:19+01:00
1.I haven't got a kite.
2.I don't like fight.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T10:52:57+01:00
Ema saw that Tom stole the Money. – Ema zobaczyła że tom ukradł pieniądze.
was prepared to fight to a lesson – Była gotowa by walczyć żeby dostał nauczkę.
Tom put her hand and promised to improve -Tom dotknął jej ręki i obiecał poprawę
saw that Emmy is happy. -zobaczył, że Ema jest szczęśliwa.
took a loan- wziął pożyczkę.
Kris urges them to bought wight warriors -Kris namawiała do zakupu walczących wojowników
went to the left – poszli w lewo
Peter saw the exhibition. – Piotr zobaczył wystawę.
Cezary got a car -Cezary dostał samochód
Kate havent dolls. -Kasia nie ma lalki.
Ola turned left and saw the park -Ola skręciła w lewo i zobaczyła park
Krzyś did havent toys, and they stole a colleague. -Krzyś nie miał zabawek i ukradł je koledze.
Wojtek took a toys - Wojtek wzioł zabawke.
Men like to fight for fun. -Panowie lubią walczyć dla zabawy.
Sandra got a gift. -Sandra dostałą prezent.