Odpowiedzi

2009-11-28T10:26:41+01:00
Ingerenacja innych państw w politykę Polską,mocna pozycja szlachty poprzez liczne przywileje , możliwości zerwania sejmu poprzez obstrukcje albo poprzez liberium veto , prowadzenie licznych wojen , artykuły Henrykowskie na mocy których szlachta uzyskała możliwości wystąpienia przeciw królowi.
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T11:16:42+01:00
- wtrącanie się innych państw w politykę Polską
- liczne przywileje dla szlachty
- prowadzenie wielu wojen, w tym z Krzyżakami
- trwanie rozbicia dzielnicowego w Polsce
- artykuły Henrykowskie na mocy których szlachta uzyskała możliwości wystąpienia przeciw królowi
- liczne rokosze

:))
26 4 26