Odpowiedzi

2009-11-28T09:37:24+01:00
Wywieszamy flagę albo idziemy na mszę do kościoła i nie idziemy do pracy lub szkoły.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T10:47:30+01:00
Jest to bardzo ważna rocznica ponieważ wtedy Polska uchwaliła konstytucję. Polacy świętują ten dzień nie idąc do pracy , wywieszają flagi . W kościołach odprawiane są również Msze Święte w intencji poległych. Myśle że w szkołach organizowane są również akademie .