Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T09:40:35+01:00
A) 68min
b) 52h
c) 11:43
d) 4:33
45 4 45
2009-11-28T09:44:17+01:00
A)Od godziny.8.15do godziny 9:23 upływa 68 minut.
b)Od godziny.16:15 w piątek do 20:15 w niedziele upływają 52 godziny
c)Od godziny.4:27 do godziny 11:42 upływa 7godzin.o15minut
d)Od godziny.4:27do godziny 17:02 wpływa 12godzin i 35minut.
20 3 20
2009-11-28T09:53:01+01:00
A)Od godz.8:15 do godz 9:23 upływa 68 min.
b)Od godz.16:15 w piątek do 20:15 w niedzielę upływają 52 godz.
c)Od godz.11:43 do godz 11:42 upływa 7godz.i 15min.
d)Od godz 4:33 do godz.17:02 upływa 12godz. i 35min
19 3 19