Odpowiedzi

2009-11-28T09:44:24+01:00
Tak , bo możliwe , że mieli oni taką strategię , aby dać przyszłemu przegranemu się nacieszyć zwycięstwem , a później wyruszyć znaczącym wojskiem i zadziwić , cieszącego się i pewnego z poprzedniej walki rywala. :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T10:26:20+01:00
Ponieważ prowadzili strategie tak dobre, że po każdej bitwie wróg nie miał prawie już żołnierzy, natomiast rzymskie wojska pod koniec bitwy się wycofywały i tym sposobem mieli więcej żołnierzy. Gdy wróg już nie miał "siły", nowe jednostki rzymskie atakowały wroga i wygrywały znaczną siłą. I w ten sposób wygrywali wojnę.