Odpowiedzi

2009-11-28T09:57:27+01:00
27dag = 270g
60m < 0,6km
4,5kg < 4500dag
32min = 0,32dm


Zad 2
4x500000=2000000cm

2000000=20km

Odległość pomiędzy punktami A i B wynosi 20 km.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T09:58:12+01:00
27 dag (270g) = 270g
60m (0,06km) < 0,6km
4,5kg (450 dag) < 4500 dag
32 mili (0,32dm) = 0,32dm

zad.2
mapa = 4 cm
skala- 1: 500000
4 razy 500000= 2000000cm= 20 km

odp: odległość w terenie miedzy punktami A i B wynosi 20 km.

:)
2009-11-28T10:42:50+01:00
27dag = 270g
60m < 0,6km
4,5kg = 4500dag
32min > 0,32dm


na mapie-4cm w terenie-...... skala 1:500000

odejmujemy 5 zer i zostaje nam 1 cm - 5 km.

1 cm * 4 = 4 cm.
5 km * 4 = 20 km.

na mapie- 4cm w terenie 20 km.

pozdro.;p