Odpowiedzi

2009-11-28T09:54:55+01:00
Chce zostać grabarzem bo lubię kopać doły.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T09:56:05+01:00
W przyszłości chciałabym zostac tzw. przedszkolanką. Zawsze o tym marzyłam, ponieważ uwielbiam dzieci. W przedszkolu, uczą się one podstawowych rzeczy: czytania, pisania, malowania, a przede wszystkim pracy w grupie. Mam nadzieję, że zostanę dobrą opiekunką.
5 4 5
2009-11-28T09:56:37+01:00
Chciałabym zostać kosmetyczką ponieważ lubię przedmioty związane z tym zawodem.Lubię poznawać nowe osoby.
1 4 1