Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T09:56:17+01:00
1.Wagon = 250 ton drzewa
2.Wagon = 1000 ton drzewa
3.Wagon = 11000 ton drzewa

Razem 12250ton drzewa
1 3 1
2009-11-28T09:57:01+01:00

250 ton - I wagon
4*250=1000- II wagon
11*(4*250)=11*1000=11000 - III wagon
250+4*250+11*(4*250)=250+1000+11*1000=1250+11000=12250 ton
1 5 1
  • Evu
  • Początkujący
2009-11-28T09:57:22+01:00
I wagon. - 250t
II wagon. - 250t x 4 = 1000
II wagon. - 250t x 4 + 11 = 1011

Razem. = 2261
1 2 1