Uzupełnij,wpisując odpowiednie liczby,nazwy miesięcy i dni tygodnia:
13 lipca w piątek -miesiąc temu......
13 lipca w piątek-przed tygodniem....
13 lipca w piątek-20 dni temu....
13 lipca w piątek-za 2 tygodnie....
13 lipca w piątek-za 30 dni.....
13 lipca w piątek-za 2 miesiące...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T10:08:11+01:00
13 lipca w piątek - miesiąc temu 13 czerwca sobota
13 lipca w piątek - przed tygodniem 6 lipca piątek
13 lipca w piątek - 20 dni temu 24 czerwca czwartek
13 lipca w piątek - za 2tygodnie 27lipca w piątek
13 lipca w piątek - za 30 dni 12 sierpień czwartek
13 lipca w piątek - za 2 miesiące 13 wrzesień środa
10 3 10
2009-11-28T10:11:21+01:00
13 lipca w piątek - miesiąc temu 13 czerwca sobota
13 lipca w piątek - przed tygodniem 6 lipca piątek
13 lipca w piątek - 20 dni temu 24 czerwca czwartek
13 lipca w piątek - za 2tygodnie 27lipca w piątek
13 lipca w piątek - za 30 dni 12 sierpień czwartek
13 lipca w piątek - za 2 miesiące 13 wrzesień środa
9 4 9