Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-28T10:05:15+01:00
Niepoliczalne :
bean(s)
beef
cake
cream
nut(s)
olive oil
youghurt
lamb
lettuce
melon
mushroom

Policzalne :
olive
pea(s)
peach
pear
strawberry
vinegar
3 2 3
2009-11-28T10:15:14+01:00
Policzalne -bean(s),cake,lamb,melon,nut(s),pea(s),peach,strawberry,pear,
beef,lettuce,mushroom,olive


niepoliczalne
-cream,olive oil,youghurt,vinegar






1 2 1
2009-11-28T10:34:04+01:00
Bean(s) pol
beef niepol
cake pol
cream niepol
lamb (nie wiem co to znaczy)
lettuce pol
melon pol
mushroom pol
nut(s) (nie wiem co to znaczy)
olive niepol
olive oil niepol
pea(s) (nie wiem co to znaczy)
peach pol
pear pol
strawberry pol
vinegar niepol
yoghurt. pol

jeśli to jest źle to sorry
1 3 1