Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T10:05:15+01:00
Zmartwychwstały Chrystus spotyka się ze mną podczas modlitwy,w Kościele,na Mszy św,w każdym duchownym,także w innych ludziach;)
3 5 3
2009-11-28T10:04:50+01:00
Jest z nami wszedzie nawet jak ktos nie wierzy i sie nie modli
2009-11-28T10:05:26+01:00
W Kościele, podczas modlitwy, zawsze, gdy o nim myślimy,dosłownie wszędzie, jeśli w Niego wierzymy , kochamy go... ; ))