Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T10:17:20+01:00
1. Gdy dwie osoby się kochają, nie ważna jest...
Różnica wieku i odleglość...

2. Jeśli dwie osoby chcą być razem, jedyne co.....
Jest ważne, to miłość miedzy nimi.

3. Nie znajduj nikogo innego tylko po to, by...
Zapomnieć o tym, kogo kochasz...

4. Nie zrywaj z tym , kogo kochasz tylko dlatego...
Że ktoś ma coś przeciwko temu, że jesteście razem...

5. W jakichkolwiek okolicznościach się znajdziecie,....
Nie przestawajcie się kochać...

6. Jeśli kogoś kochasz, powiedz to, nie ważna jest odpowiedz;....
Nie masz nic do stracenia tylko próbując...

7. Nie mów i nie rób rzeczy pochopnych...
Których potem będziesz żałować...

8. Nie opuszczaj ukochanej osoby tylko dlatego...
Że tak będzie lepiej i łatwiej...

9.Kochaj ją ponad całe życie...
Bez względu na wszystko...

10.Kochaj ją wszędzie...
Nie tylko w po by się popisać że się ma tą miłość...
6 4 6
2009-11-28T10:22:34+01:00
1. Miłość przychodzi sama, nie szukaj jej!!!
2. Kochaj drugą osobę jak siebie samego!
3. Lepiej jest dawać niż brać!
4. Miłość wymuszona to nie miłość!
5. Okazuj wyrozumienie!
6. Udany związek polega na nadziej i wierze!
7. Czekaj na lepsze dni, one same nadejdą
8. Miłość nie szuka poklasku
9. Cierpliwie czekaj na drugą połówkę
10. Nigdy nie kochaj dla zysku!!
6 5 6